سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست داشتن اولیای خداوند متعال، واجب است . همچنین، دشمنی با دشمنان خدا و بیزاری از آنان وپیشوایانشان، واجب است . [امام رضا علیه السلام]

اهالی آسمان ... حوالی زمین

 
 
بزرگداشت حاج احمد(دوشنبه 86 آذر 12 ساعت 1:23 صبح )

بسم الله الرحمن الرحیم

بزرگداشت جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان

امروز دوشنبه 13/9/86

ساعت: 3 بعد از ظهر

مکان : دانشکده روان شناسی (دانشگاه تهران ) - تالار کوثر

در مشامم عطر لاله ها پیچیده ..........

اللهم عجل لولیک الفرج

یاحق


» جامانده از کاروان
»» نظرات دیگران ( نظر)

 
تشییع پیکر شهدا(سه شنبه 86 آبان 8 ساعت 12:9 صبح )

بسم الله الرحمن الرحیم

تشییع شهدا در سالروز شهادت حضرت صادق(ع)

    پیکر پاک 65 شهید دفاع مقدس 15 آبان همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در تهران تشییع می شود. این مراسم از ساعت 9 صبح همراه با عزاداری هیئات و دسته های عزاداری مردمی از میدان ولی عصر(عج) آغاز می شود و سپس پیکرهای مطهر شهدا بر شانه های مردم مومن تهران به سوی معراج الشهدا واقع در خیابان بهشت، تشییع می شوند.
    بنابراین گزارش، این شهیدان از یگان های تیپ نبی اکرم(ص)، لشکر 27 محمد رسول الله(ص)، لشکر 10 سیدالشهدا (ع)، لشکر 31 عاشورا، تیپ 40 سراب و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستند که از مناطق عملیاتی شرق بصره، شلمچه، جزایر مجنون، هورالعظیم، فکه شرهانی، دهلران، مهران، گیلانغرب، قصرشیرین، کردستان و شاخ شمران و در عملیات های والفجر 1 تا 4، مطلع الفجر، محرم، خیبر، بدر و کربلای 5 همچنین نبرد با عناصر ضدانقلاب در کردستان در سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی حضور داشتند و به فیض شهادت نایل شدند. شایان ذکر است از 65 شهید به دست آمده از مناطق عملیاتی دفاع مقدس تنها هویت 20 تن از آنان شناسایی شده و بقیه شهدای گمنام هستند.

اللهم عجل لولیک الفرج

یاحق


» جامانده از کاروان
»» نظرات دیگران ( نظر)

 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?